Ga in gesprek met uw behandelaar

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. Bespreek eerst uw vraag of klacht met uw behandelaar of een collega uit het team. Mogelijk weet hij/zij niet dat u ontevreden bent. In de meeste gevallen is een gesprek voldoende en komt u er samen uit.

De Geschillencomissie

Neem contact op met het hoofdkantoor

Komt u niet tot een oplossing met uw behandelaar? Dan is het goed om te weten dat uw behandelaar is aangesloten bij de het klachtenloket van De Geschillencommissie. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan dit onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Hiermee bieden wij u als patiënt een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Contactgegevens

Adres

Podozorg Nederland hoofdkantoor
Rudolf Dieselstraat 29
7442 DR Nijverdal

Telefoon

085-2736200

E-mail

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Velden met zijn vereist

Uw contactgegevens

Uw klacht

Beveiligingsvraag

Captcha-afbeelding


Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.

Onze patiënten aan het woord

Lees alle ervaringen

arrow_circle_left
  • format_quote

    Ervaring van Rosa

    “Ik ben heel tevreden over mijn steunzolen en ook over de behandeling en zou Podozorg Yerseke bij anderen aanraden.”

  • format_quote

    Ervaring van Xandra

    “Door een goede uitleg en wat aanpassingen van mijn voetenstand zag ik meteen m’n bekkenstand veranderen.”

  • format_quote

    Ervaring van Sija

    “Na een week steunzolen dragen had ik al minder pijn. Nu gaat het super goed en kan ik weer kilometers lopen zonder pijn.”

  • format_quote

    Ervaring van Lara

    “Vandaag voor de 2e keer bij Podozorg geweest. Voeten en zooltjes goed bekeken en podoloog concludeerde dat er nog meer resultaat behaald kan worden.”

  • format_quote

    Ervaring van Laura

    “Voor mij is dit de eerste keer dat ik bij het vernieuwen van steunzolen echt baat heb en verbetering merk door de goede steun.”

arrow_circle_right
Veelgestelde vragen omtrent podologie

Veelgestelde vragen

Bekijk alle vragen

  • Wordt mijn behandeling vergoed?

    Klik op de onderstaande knop en controleer of uw behandeling wordt vergoed door uw zorgverzekeraar. Mocht de polis van uw zorgverzekeraar er niet tussen staan, dan kan het zijn dat de vergoeding hiervan niet bij ons bekend is of er geen dekking is. Raadpleeg in dat geval uw polisvoorwaarden.

    Controleer uw verzekering

  • Komen voetklachten veel voor?

    Maar liefst 70% van de Nederlandse bevolking krijgt in zijn of haar leven last van voetklachten. Van deze klachten bevindt 60% zich in de voorvoet. Wilt u meer weten over een specifieke voetklacht? Maak dan gebruik van onze klachtenwijzer.

    Naar klachtenwijzer

  • Hoe werkt een podotherapeutisch onderzoek?

    Een voetenonderzoek bij een (register) podoloog of podotherapeut kan de exacte oorzaak van vele klachten aan het licht brengen. De podoloog is een deskundige op het gebied van voetklachten, maar kijkt ook verder naar de algehele lichaamshouding. En in die houding, waaruit ook nek en schouderklachten kunnen ontstaan, ziet men vaak de oorzaak ontstaan in de stand van de voeten. Wilt u meer weten over het podotherapeutisch onderzoek? Klik dan op onderstaande knop.

    Naar podotherapeutisch onderzoek

  • Hoe vind ik een praktijk bij mij in de buurt?

    Met meer dan honderd Podozorg praktijken zit er altijd een Podozorg podoloog bij u in de buurt! Met onze praktijkzoeker vindt u gemakkelijk de dichtstbijzijnde praktijk op basis van uw plaatsnaam of postcode.

    Naar praktijkzoeker